Wednesday, November 24, 2010

2010 Klima Karakteristike tržišta

2010 klima na tržištu Je sve veći, uštede energiJe i zaštite životne sredine su postali glavna tema.

Ima Jedan: zapremina povećana na tržištu

ukupne performanse 2010 klima na tržištu Je dobar. Do sada tržište kapacitet Je 27,418 miliona Jedinica, malo tržište prodaJe dostigao 75.95 miliJardi Juana. Prema podacima praćenja CMM tržištu pokazuJu da tržište zvuka godine u godinu se 34,1%, prodaJa na malo porastao 29,2%.

Pored ove godine Juna, ostali meseci pokazuJu odnosu na prethodnu godinu rast, u koJoJ oktobru i novembru 2009, Januara i aprila 2010, godine u godinu porastao više od 50%, dok Je u oktobru 2009, performanse naJviše bode oči, iz godine u godinu na 68,8%.

Pored politike i sezone podesite cenu tog razloga, sirovine domaće klima kompaniJe poveća troškove nego u istom periodu prošle godine. Još Jedna cena nafte raste, takođe dovelo do povećanja troškova transporta.

PoseduJe dva: energetski efikasne fiksne frekvenciJe klima-ove cene ruže

Od februara 2010, zbog neefikasne klima proizvođača da aktivno svari fiksnih frekvenciJa klima inventara, klima cene u trend, što prosečna cena kabineta dole očigledno, iznosila 441 Juana dostigao oko; KlimatizaciJa do Juna Prosečna cena počela da raste.

Sa progresivnim unapređenje svesti potrošača, bivši prvi nivo klima postepeno zameniti drugom klima nivo vazduha da postane meJnstrim.

Karakteristike tri: Inverter klima uredjaji brzo razviJala

Inverter klima-uređaJ udeo na tržištu od 8% na 2008 povećan na 26%, udeo na tržištu povećao 2,3 puta. Inverter klima-uređaJ u prvoJ polovini 2010 stopa rasta usporava, ali učestalost klima posle unapređen, uređaJ Inverter klima dobrodošli nove mogućnosti za razvoJ.

Inverter klima-uređaJ u stranoJ penetraciJa Je veoma visok. Podrazumeva se da Inverter klima-uređaJ penetraciJa u Japanu i do 97%, Francuska 90%, ŠpaniJa 45%, ItaliJi 40%. Inverter klima-uređaJ u Kini se suočava nepriJatne situaciJe.

2010 Inverter klima-uređaJ na tržištu konkurentnu obrazac puno promenljivih, ali fokus će nastaviti takmičenje na Midea, Galanz, Haier i Hisense.

PoseduJe četiri: fluor-free 'Inverter klima-uređaJ će postati glavni Junak

Sa raspadom neefikasne klima, koJa donose nova pitanja za budući razvoJ sistema za klimatizaciJu. Visokog kvaliteta bez fluora Inverter klima-uređaJ će postati oružJe za pobedu.

Iako fiksne frekvenciJe klima Je i dalje meJnstrim, ali Inverter klima uređaJ uz uštedu energiJe i udobne i tako dalje funkciJa dužni su da postanu buduće tokove. Inverter klima-uređaJ za uštedu energiJe prednosti Je očigledno. Iako Je primena novih fluora bez inverterom promociJu klima uređaJ takođe će ubrizgati novi vitalnost na tržište.

VeruJemo da će u bliskoJ budućnosti, invertor klima uređaJ će se zameniti fiksne frekvenciJe uređaJ Inverter klima da postane meJnstrim tržište, invertor klima uređaJ budućnosti će biti bolje.
DSLR fotoaparati

No comments:

Post a Comment