Thursday, January 17, 2013

Rechts Lijst in - Het kiezen van die perfecte frame voor uw favoriete foto

Onlangs ging ik op jacht kader om mijn meest gekoesterde verzameling foto's weer te geven, en tot mijn verbazing, het was nogal een zware taak. Uit de overvloed van fotolijsten, kon ik niet beslissen over de juiste is. Ik was er vrij zeker van wat ik wilde. Mijn fotolijst moet niet iets saai en regelmatig, maar op hetzelfde moment, ik wilde niet overboord te gaan met het frame stijlen. kunststof kozijnen

Het kiezen van de juiste fotolijst is zeker een tijdrovend proces. Een gedegen marktonderzoek zou geven u een goed idee van wat zijn de verschillende opties die beschikbaar zijn. Fotolijsten zijn er in verschillende materialen, zoals hout, leer, roestvrij staal, kunststof, keramiek, kristal, composiet, en tin. Om het allemaal, ze zijn verkrijgbaar in alle kleuren en denkbare stijl.

Dus, hoe men beslist over het recht fotolijst?

Terwijl op zoek naar foto frames, is het belangrijk om in gedachten te houden de d'cor en het kleurenschema van de ruimte, die u van plan bent om de foto te vertonen. Kijk voor een frame dat goed combineert met het algemene thema en de onmiddellijke instelling van uw foto. Niet alle opvallende frames zal bijdragen tot de beeldverbetering.

Als uw kamer is modern ingericht, kunt u terecht voor donkere kleuren en metalen frames. Voor meubels met Victoriaanse uitstraling, houten frames of vergulde lijsten met een antieke afwerking zijn de ideale keuze. Als je twijfelt, zou ik leer of houten kozijnen. Je kan gewoon niet verkeerd gaan met deze. Ze hebben een natuurlijke uitstraling en een aanvulling op bijna elke vorm van d'cor.

Maakt niet uit wat frame dat u gebruikt, zorg er dan wijst hij op de foto en niet af te leiden de aandacht naar toe. Sierlijke vergulde of geëtst houten kozijnen worden bij voorkeur gebruikt voor zwart-wit foto's en klassieke portraitures, omdat ze dat stijlvolle touch.

Het is ook belangrijk om te beslissen of een foto van een extra rand heeft of het frame alleen voldoende zou. Soms kan het toevoegen van een grens, matching of off-instellen van de achtergrondkleur van de foto verbeteren van de algehele impact.

Uitsluitend om uw kleintje slaapkamer versieren, een breed scala van kunststof kozijnen in diverse vormen en ontwerpen zijn beschikbaar. Ze voegen een veel plezier en levendigheid aan de ruimte. Fotolijsten op basis van cartoon thema's zijn de meest gewilde opties door kinderen.

Glazen en keramische frames zijn mijn all-time favoriet, omdat ze meestal een aanvulling op de meeste foto's en voeg glans aan elke omgeving. Ik zou niet liever kopen zoals ze zijn nogal fragiele rond de randen en schade gemakkelijk.

Als het gaat om fotolijsten, "houden het simpel 'is het winnende mantra. Een verkeerde frame kan een buitengewone foto levenloos. Geef het de juiste frame en maken het tot een meesterwerk.

No comments:

Post a Comment