Definicija Rainmaker: zaposlenik, proizvođač ili poduzetnik koji stvara izuzetnu količinu novi posao za tvrtku ili ustanovu. Ovaj pojam često se koristi u kontekstu financijskih usluga, marketing / oglašavanje i raznim drugim industrijama. Klima Uređaji
Odluka postati čudotvorac je jedan od izbora, a ne donosi nesreću. Danas, ta odluka može biti pravodobna i važna s obzirom na klimatske gospodarstva i gladna potrebe poslovanja za nove prodaje. Popis bi mogao biti sve dok se zašto bi netko želi (ili ne) uzeti u obzir ovaj put.
Jasno je da su nagrade nadmašuju obveze, ali rainmakers ne znaju ništa u životu postiže bez žrtve [cijenu] kako bi se postigla izvanredne rezultate.
Jednostavno rečeno, rainmakers općenito imaju sljedeće četiri osobine zajedničke.
1. Oni identificirati probleme. To znači da se kupcima probleme, tržišta problemi, gospodarske klime problemi, proizvoda i usluga problemi, natjecanja problemsin sve, oni su itekako osjetljive i vođeni potrebom problema i što će poduzeti za njihovo rješavanje (čak i svoje vlastite).
2. Oni su svjetske klase primjera predanosti. U svakom smislu te riječi, oni se zalaže za čvrste radne etike, zalaže za integritet, zalaže za uslugu, zalaže za izvrsnost, počinio dostaviti rezultate (čak i kad izgovori su česti). Sve u svemu, oni se obvezuju da će sve što je potrebno.
Akcija klima uređaja
3. Oni prodaju rješenja. Proizvodi, usluge planovi, vodiči, webinara, grafike, knjige, časopisi, Pošta, digitalni appsetc. ne samostojećih objekata. Oni su rješenja problema. Čudotvorac zna kako bi se slagala pravo rješenje da stane ispravno identificiran problem (due dilligence i prikladnost). To je uistinu tako jednostavno, ali koliko ih stvarno kvalificirati za ove rijetke članstvo?
4. Oni su odvezeni u akciju. Oni su shvatili da su svi fantazije za uspjeh u ovoj ili bilo kojoj drugoj oblasti ne će se dogoditi bez posebne, posvećen i fokusiran djelovanja. Oni znaju razliku između aktivnosti klauna s predenje ploče u odnosu zatvaranja posla, prikupljanje novca i utjecati da uspjeh na sljedeću. Klima uređaji cijena
Odluka postati čudotvorac je jedan od izbora, a ne donosi nesreću. Danas, ta odluka može biti pravodobna i važna s obzirom na klimatske gospodarstva i gladna potrebe poslovanja za nove prodaje. Popis bi mogao biti sve dok se zašto bi netko želi (ili ne) uzeti u obzir ovaj put.
Jasno je da su nagrade nadmašuju obveze, ali rainmakers ne znaju ništa u životu postiže bez žrtve [cijenu] kako bi se postigla izvanredne rezultate.
Jednostavno rečeno, rainmakers općenito imaju sljedeće četiri osobine zajedničke.
1. Oni identificirati probleme. To znači da se kupcima probleme, tržišta problemi, gospodarske klime problemi, proizvoda i usluga problemi, natjecanja problemsin sve, oni su itekako osjetljive i vođeni potrebom problema i što će poduzeti za njihovo rješavanje (čak i svoje vlastite).
2. Oni su svjetske klase primjera predanosti. U svakom smislu te riječi, oni se zalaže za čvrste radne etike, zalaže za integritet, zalaže za uslugu, zalaže za izvrsnost, počinio dostaviti rezultate (čak i kad izgovori su česti). Sve u svemu, oni se obvezuju da će sve što je potrebno.
Akcija klima uređaja
3. Oni prodaju rješenja. Proizvodi, usluge planovi, vodiči, webinara, grafike, knjige, časopisi, Pošta, digitalni appsetc. ne samostojećih objekata. Oni su rješenja problema. Čudotvorac zna kako bi se slagala pravo rješenje da stane ispravno identificiran problem (due dilligence i prikladnost). To je uistinu tako jednostavno, ali koliko ih stvarno kvalificirati za ove rijetke članstvo?
4. Oni su odvezeni u akciju. Oni su shvatili da su svi fantazije za uspjeh u ovoj ili bilo kojoj drugoj oblasti ne će se dogoditi bez posebne, posvećen i fokusiran djelovanja. Oni znaju razliku između aktivnosti klauna s predenje ploče u odnosu zatvaranja posla, prikupljanje novca i utjecati da uspjeh na sljedeću. Klima uređaji cijena
No comments:
Post a Comment