Saturday, March 3, 2012

U budućnosti energetski učinkovite klimatizacije krilnom odlučujući Force - Sheet Metal Fabrication S

S novim inverter klima uređaja energetske učinkovitosti u 1. rujna iduće godine, službene provedbe, i postaviti nove ciljeve za klima-uređaj nadogradnju oko kutu frekvencija, domaći klimatizirane četiri div GrË, Midea, Haier, Oaks u nastojanju se probavlja dionice također pozitivno odgovorio na nacionalnoj energetskoj politici, pokrenule su novi hladno upoznati nove ciljane nove proizvode, a time i novi hladni zrak kampanju vodio godina. Tijekom raznih novih proizvoda svaki ima svoje tendencije. Gree pokrenula je krajem kolovoza 5 serija i 11 "ljudsku umjetnost" nova klima, sve nove aplikacije njegove patentirane "Comfort štednje energije" tehnologije, Haier klima high-profile priopćenje: "Sljedeće cut-off tri energetski učinkovit proizvod "i pokrenula ravnotežu moći u 10 velike serije od 120 klimatizirano, SAD, Oaks je pogoditi" frekvencije "brand, uvodi u novi hladni tijekom cijele godine u potpori od 180 ° sinusni val DC inverter tehnologija, inverter klima uređaj. Iako je prva linija brand strategiju i nove metode distribucije objavljivanje različita, ali u isto vrijeme, njihov novi fokus, "energetski učinkovit" je tema. Klima Uređaji

    Standardi za energetsku učinkovitost, da li je "triple" ili "double-skok", u 2009 za nadogradnju klima uređaj energetsku učinkovitost je činjenica da je željezni čavao, od GrË i Midea i Haier, Oaks najavio novi pojam, prvi-line brand tvrtke imaju već svjesni energetske učinkovitosti nadogradnje ispred njih prijeći prepreku za ulazak. Prijeći prag, prvi-line klima proizvođači su obično na dva fronta programa: s jedne strane, fiksne brzine klimatizirane pozitivno odgovoriti na nove energetske učinkovitosti standardima, zaustaviti proizvodnju dvije ili tri razine ispod high-energy klima uređaj, s druge strane, učestalost pretvorbe klima uređaja uštede energije i udobnost ima prirodnu prednost, frontline klima proizvođači moraju razviti uređaj frekvencije zraka, nadam se da otvoriti novo tržište put pretvorbe. Akcija klima uređaja

    Kina je u 1997 na uvođenje varijable frekvencija klima uređaj, ali zbog potrošačke navike i svijest o problemu, više od desetljeća domaćem inverter klima industrije je teško stvoriti klimu. Tako, dok je prva linija klima uređaj proizvođač za početak proizvodnje početkom inverter klima uređaj, ali samo za promicanje točku fokusa u inozemstvo. Predmet primjene novog inverter klima uređaja može se reći da se inverter tehnologija Proizvođač daje dobru priliku da postane energetski učinkovit inverter klima uređaj je katalizator prema univerzalne pokrivenosti, mnogi klima uređaj proizvođača prebaciti proizvodnju velikom području, inverter klima uređaj, jedan od najvažnijih je jasno da SAD klima uređaj. Haier, Oaks, također jasno pokazuju da je godine 2009 će povećati inverter klima uređaj Zamrzni promotivne napore. Oaks Klima Zhu Jianjun, glavni inženjer, rekao je, 1. rujna inverter klima uređaja je uvođenje nacionalnih standarda energetske učinkovitosti, učinkovito će regulirati tržište, tako da je inverter klima uređaj na kineskom tržištu u brzom. Klima uređaj Gree je vanjski tvrdi, u narednih nekoliko godina, glavni Battlefield doma Klima uređaj će biti fiksna frekvencija DC inverter klima uređaj na područje transfera. Geli je najavio high-profile preseliti u inverter klima uređaja na tržištu, budućnost inverter klima uređaja dodatno potvrdio opći trend prema univerzalnom pristupu. Industrija stručnjaci također naglasio da će 2009 biti inverter klima uređaj zamrzavanje godine bum u zemlji godine, uz lansiranje proizvoda inverter klima uređaja proizvođača povećanje tržišnog udjela porastom frekvencije, frekvencija tehnologije u tom razdoblju je također napravio značajan napredak.

    09 novi hladni zrak na inovacije je prekretnica "Frekvencija" i "Energija" sigurno će postati ključna riječ 2009. Precizno razumijevanje klima uređaj marke skladu ove industrije trend, jedno nakon drugog bacanja ubojica, veliki buke u uštedu energije, high-profile djela, korištenje snažnog tržišta pokrenula veliku ofenzivu u čvor. Iskustvo je pokazalo da, kao prvi-line brandova računa za klimatizaciju veći dio tržišta, njihovi proizvodi često predstavljaju cijelu industriju trendove, što je dovelo cijele industrije trend razvoja, prodaje svoje proizvode često tražio nakon i imitirali drugi i treći tier brand fokus. Muški drugi-tier brand Chigo klima uređaj još nije na popisu novi trend, ali je ranije ove godine pokrenula inverter klima uređaj "tri super-kralj" napravio veliki metež, akcija, očito korak sporiji od prve linije branda. Čak i uvođenje novih, preemptive klima uređaja brandova u skladu da iskoriste tržišne prilike to bio slučaj, slijedite neizbježno postati roba. Hisense Klimatizacija Self-Biao Bang "pretvorbe stručnjak", serija "Obraćenje" brand za mnogo godina, u prodaju i tržišni udjel, nije bilo značajno poboljšanje. Nakon lansiranje "Ding" serije DC inverter klima uređajem, Hisense da će 2009 biti još čvršće uzeti pretvorbe rutu. Potpuno novi hladni zrak uređaj u jedna za drugom kako bi uvredljive line polja frekvencije, Hisense je vođa ili sljedbenik, još uvijek je potrebno tržišta testa. Drugi klimatizirani drugi-line kamp ima visok profil brand Galanz tvrdi proizvode samo dva ili više energetski učinkovit klima uređaj i ponovno pokretanje "Cijena rata" strategija, energetska učinkovitost klima-uređaj bi trebao biti 2 30% cijene rezovi u pokušaju da prodaju i tržišni udio boriti s prve linije branda, klima uređaj industrije kao nove vojske, u 2009 Galanz može postići pravi proboj, a mi pomoć oko otvorenih očiju.

    To se može vidjeti, prvi-line brand na tržištu akcija nije samo budući razvoj klima uređaj na tržištu mjerilo, ali i druge i treće linije branda stvorili veliki pritisak, pogotovo u uštedu energije tehničkoj razini. Uostalom, bez tehnologije, do nove ciljne zahtjev, Vijeće će biti prvi koji će biti izbačen. Kako klima uređaj industrija rekonstrukciju, prigoda da se ponovno promijeniti mjesto održavanja je prvi i drugi i treći red klima-uređaj proizvođača morao je ozbiljno pitanje. Uostalom, to je izazov za neke proizvođače, ali za neke je to dobra prilika. Klima uređaji cijena

    "Energetski učinkovit", opći trend. Brand new prva linija utrka na glavnim trendovima u štednji energije, energetska učinkovitost čini ovu borbu tek počinju grijanje, koji će također dovesti u industriji klima "energetski učinkovite" doba. Dakle, odluka u ovom brutalnom i gotovo ključ za opstanak vrijeme, veličina klima uređaja proizvođača su stali na konačnog moždanog udara. Naravno, samo da iskoriste ovu inicijativu, kako bi se klima u budućnosti dominirati na tržištu uspone i padove.

No comments:

Post a Comment