Wednesday, October 20, 2010

Korisni saveti za kupovinu digitalnog fotoaparata

Ljudi koJi su tehnološki izazov da pronađete kupovine digitalnog DSLR fotoaparati prilično teška stvar za učiniti. PostoJe stotine kamera na raspolaganju. Često kupci nemaJu poJma gde da počnete. Međutim, Consumer Reports može biti veoma korisno ako razmišljate o kupovini digitalnog fotoaparata. Kupovinom ne bi trebalo da bude nepriJatna stvar, trebalo bi da bude lepo iskustvo pod uslovom da sprovede malo istraživanje.

Morao sam da kupi dobar fotoaparat za moJu porodicu pre nekoliko godina, ali nisam se trudio da istraži sve opciJe tamo. Nisam razmislite o kupovini digitalnog fotoaparata velika stvar. Nisam hteo nešto previše skupo, ali Ja ne želim da se olupina. Dakle, bio sam u potrazi za kameru koJa niJe bila ni Jeftina, ni skupo. Trebalo bi mi verovati da to niJe pravi način da kupite digitalni fotoaparat.

Kamera sam se vratio kupio tada nisu donete od strane poznate kompaniJe i našao sam Je u prodavnici popust pogodbe. Uopšteno govoreći, kupovine tehnološki stavke iz prodavnica namirnica, kao i Je loša ideJa. Zapravo Jedno pravilo koJe uvek treba držati Je da se nikada ne kupi digitalnu kameru od takvih mesta.

U trenutku kada sam pokušao da koristim kameru za prvi put sam razočaran. Bilo Je teško za korišćenje, tako da mi Je nekoliko sati za savladavanje, ali nažalost, to niJe ono što sam očekivao. Ono što Je verovatno naJveća mana ovog digitalnog fotoaparata Je da posebno postoJi četiri sekunde između snimaka.

Štaviše, bilo Je dve sekunde kada snimate početne slike. To Je zaista teško da zna kada treba da se pritisne dugme. Znate kako kratak osmeh beba može da bude. Poslednje, ali ne i naJmanje važno, anti-crvene oči blic poJavio drugi pre samog blica.

OvaJ aparat niJe bio lak za korišćenje. Čak i odrasli Je bilo teško da poziraJu za slike sa ovom opremom. Drugi put sam želeo da se digitalna Fotoaparati, znao sam šta sam tražio, kamera koJa se brzo snimaka. Želeo sam uređaJ koJi zaista funkcioniše kao pravi fotoaparat.

Nakon razmatranja mnogi poslovi, moJ muž i Ja dobio pitanje Consumer Reports koJi Je dao informaciJe o naJboljih opciJa za sve u potrazi za savršen digitalni fotoaparat. Odlučili smo da "NaJbolja kupovina" Pick Je bio pogodan za naše potrebe. Otkad sam dobio ovu nepriJatnu iskustva sa kamerom sam Jednom kupio, Ja sam radio malo istraživanja pre donošenja bilo velikih tehnoloških predmeta.

No comments:

Post a Comment